تناسلی

آموزش بهداشت و سلامت بدن

تناسلی

آموزش بهداشت و سلامت بدن

بایگانی
  • ۰
  • ۰

داشتن عفونت ادراری بسیار دردناک و سخت است. اگر ما علایم و نشانه های عفونت ادراری را بدانیم، میتوانیم قبل از استفاده از آنتی بیوتیک ها باروشهای طبیعی آن را درمان کنیم. دقت کنید که این مقاله حاصل جدیدترین تحقیقات چندین موسسه معتبر پزشکی آمریکایی می باشد. روشهای پیشنهادی در بسیاری از وبسایت های ایرانی بدون پشتوانه علمی می باشند. پیشنهاد می کنیم از روشهای زیر برای درمان استفاده کنید. 

عفونت مجاری ادراری یا UTI چیست؟

عفونت مجاری ادراری نوعی عفونت باکتریایی است که بر بخشی از دستگاه ادراری تأثیر می‌گذارد. این بیماری میتواند کلیه هاو مثانه را هم تحت تاثیر قرار دهد. شایعترین آن هنگامی است که عفونت، دستگاه ادراری تحتانی را مبتلا می‌کند که مثانه و مجرای ادراری هم درگیر میشوند. زنان بیشتر از مردان در معرض ابتلا به UTI هستند. زنان باردار در مقابل عفونت باید بسیار مراقب خود باشند چون این عفونت میتواند به کلیه ها وارد شود و موجب مشکلاتی مانند تولد زودرس یا فشارخون شود. نزدیک 95 درصد از موارد UTI توسط باکتری هایی مانند e. coli ایجاد میشود. این باکتری ها در ابتدای مجرای ادراری گسترش میابند و سپس به مثانه وارد میشوند.

هنگامی که عفونت دستگاه ادراری تحتانی را مبتلا می‌کند سیستیت ساده (عفونت مثانه) نامیده می‌شود و هنگامی که بر دستگاه ادراری فوقانی تأثیر می‌گذارد به آن پیلونفریت (عفونت کلیه) گفته می‌شود.

علایم عفونت ادراری

  • درد یا سوزش هنگام ادرار
  • اضطرار (بی قراری) برای ادرار و میزان کم آن
  • وجود خون در ادرار
  • خستگی
  • تب
  • گیجی و سردرگمی

چگونه به عفونت ادراری پایان دهیم؟

از آنجاییکه عفونت ادراری اغلب توسط باکتری ها ایجاد میشود، درمان معمول آن استفاده از آنتی بیوتیک ها است که زمانی مناسب هستند که عفونت جدی شده باشد؛ اما اگر عفونت ادراری شدید نباشد یا در مراحل اولیه باشد میتوانید با مشورت با پزشک از روشهای طبیعی برای درمان استفاده کنید.

حدود 90 درصد از عفونتهای ادراری توسط باکتری اکلای و 10 درصد باقیمانده توسط انواع دیگر باکتری ایجاد میشود. افرادیکه مستعد ابتلا به عفونتهای مکرر هستند باید از چیزی استفاده کنند تا بیوفیلم بیماری زا را نابود کند. در این شرایط میتوان از مکملها برای خلاص شدن از شر بیوفیلم ها استفاده کنید. این مکملها نباید در دوران بارداری مصرف شود پس برای جلوگیری از بیماری های مزمن باید قبل و بعد از بارداری مصرف شوند.

...

ادامه توضیحات را با مراجعه به لینک اصلی زیر بخوانید:

14 روش درمان گیاهی-طبیعی عفونت ادراری طبق تحقیقات جدید روز

  • ۹۸/۰۶/۰۵
  • diana ahadi

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی