تناسلی

آموزش بهداشت و سلامت بدن

تناسلی

آموزش بهداشت و سلامت بدن

بایگانی
  • ۰
  • ۰

این مطلب نتیجه جدیدترین تحقیقات مجلات معتبر پزشکی دنیا راجب درمان خانگی زگیل مقعدی می باشد. این روش در حال حاضر بهترین روش درمان خانگی برای این بلای خانمان سوز است! دقت کنید در حال حاضر هیچ درمان خانگی که حتی باعث بهبود زگیل مقعدی شود از نظر علمی ثابت نشده است و اگر می خواهید در خانه خود را درمان کنید اکیدا پیشنهاد می کنیم فقط از پماد های موضعی توصیه شده در این مطلب استفاده کنید.

درÙ?اÙ? زگÛ?Ù? Ù?Ù?عدÛ?

زگیل های مقعد زگیل های کوچکی هستند که می توانند در داخل و اطراف مقعد تشکیل شوند. این شرایط همچنین به نام condyloma acuminata خوانده می شود. زگیل های مقعد یک نوع از زگیل های تناسلی هستند.
در بیشتر موارد این زگیل ها باعث ناراحتی یا درد نمی شود. با این حال، در صورت بزرگ شدن تحریک ایجاد می کنند و ممکن است باعث خارش یا خونریزی شوند. اگر علائمی وجود نداشته باشد، افراد مبتلا به زگیل های مقعد ممکن است از وجود آن ها حتی بی خبر باشند.
زگیل های مقعدی ممکن است فقط در یک نقطه رخ دهند، یا ممکن است در طول زمان به قسمت های مختلف اندام تناسلی انسداد و گسترش یابند.

علائم زگیل مقعدی چیست؟

زگیل مقعدی در داخل و اطراف مقعد یافت می‌شوند. آن‌ها نقاط کوچکی ایجاد می کنند که از سر سوزن کوچک تر هستند. در ابتدا ممکن است بسیار کوچک باشند اما می توانند ظاهر گل‌کلم مانند پیدا کنند و به رنگ های زرد، صورتی و قهوه‌ای و یا ترکیب با رنگ پوست دیده شوند.

زگیل مقعدی اغلب بدون درد و یا ناراحتی رخ می‌دهد. از دیگر علائم نادر زگیل مقعدی می‌توان به خارش، خونریزی یا ترشح از مقعد اشاره کرد. یک فرد مبتلا به زگیل مقعدی می‌تواند احساس کند که غده‌ای در ناحیه مقعد خود دارد.

زگیل‌ها ممکن است همزمان با زگیل مقعد در سایر بخش های بدن هم مشاهده شوند؛ مانند زگیل تناسلی در زنان که ممکن است در ناحیه فرج، واژن و یا دهانه رحم ظاهر شود. یا زگیل تناسلی در مردان که می‌تواند روی آلت تناسلی، کیسه بیضه، ران یا کشاله ران دیده شود. زگیل‌ها ممکن است در دهان و یا گلو فرد مبتلا به زگیل ایجاد شوند. بعلاوه رابطه جنسی دهانی با فردی که زگیل تناسلی دارد و یا بوسیدن فرد مبتلا به زگیل گلو نیز می‌تواند منجر به عفونت شود.

...

برای مطالعه ادامه متن به لینک اصلی زیر رجوع نمایید:

بهترین روش درمان خانگی زگیل مقعدی در کمتر از 2 هفته

  • ۹۸/۰۶/۰۵
  • diana ahadi

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی